02.45 Har ännu inte börjat kolla på något "AA"-avsnitt, hittade lite Play-videos, som jag la upp för p-m sajten... Men nu så börj...

Home » » Twitter

Twitter

02.45
Har ännu inte börjat kolla på något "AA"-avsnitt, hittade lite Play-videos, som jag la upp för p-m sajten... Men nu så börjar jag iallafall kolla halva AA- då...

02.05

Har lagt märkte till att alla inlägg enbart är skrivna med text, tråkigt.
Så hädanefter blir det lite bilder i inläggen också, lite roligare så, tycker jag...
Nu har jag kollat klart på gårdagens Svenska Hollywoodfruar avsnitt...
Nu blir det lite Andra Avenyn Avsnitt, fram tills The Richies börjar...

Foto: Tv3

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic