19.34 Nu har jag myst färdigt, råka t.o.m. somna haha suck... Men kollat filmen och pratat lite tel har jag gjort... Nu letar jag undertexte...

Home » » Twitter - Söndagen den 17 Oktober

Twitter - Söndagen den 17 Oktober

19.34
Nu har jag myst färdigt, råka t.o.m. somna haha suck...
Men kollat filmen och pratat lite tel har jag gjort...
Nu letar jag undertexter till lite andra filmer...

20.21
Woho, hitta 3 av 4, undertexter, så det är bra nice!
S, kom förbi också, behövde hjälp med att fixa håret...
Så det hjälpte jag henne med, snäll som jag är...
Nu blir det av att skriva recension... Sen ta mig tid att antingen fixa Kom-videon, kolla om det är nåt kul på tv eller en av filmerna, och fixa mat...

01.14
Började lite smått på recensionen, men blev hungrig så fixade mat...
Samtidigt började Rallybrudar på tv, som jag tänkte kolla, men var för seg med matlagningen... Och att inte se en film från start, är inte gilla hos mig...
Så istället begav jag mig på de 6 sista avsnitten av The Hills, som jag nu avklarat... Tråkigt att det är slut... för gott ... Men men, nu blir det läggdags, goden nacht!

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic