00.41 Blev övertid på jobbet idag, nu är jag iallafall hemma... Ska ta mig an ett parti poker, sen blir det Kungarna av tylösand... Glömde t...

Home » » Twitter - Torsdagen den 7 Oktober

Twitter - Torsdagen den 7 Oktober


00.41
Blev övertid på jobbet idag, nu är jag iallafall hemma...
Ska ta mig an ett parti poker, sen blir det Kungarna av tylösand...
Glömde tydligen bort Välkommen åter förra veckan, så jag tror jag skippar det...
Var ju ändå bara reception/informations-tanten som var kul...

Foto:
Ladbrokes.com
03.03
Går faktiskt riktigt bra med pokern nu...
Yeah, pengarna rullar in som de ska, det går bra nu!
Tills jag spenderar dom, suck, har bara föregående vecka gjort av med 10.000kr typ, på nöjen och faktiskt en jacka, yeah! så nu är iallafall letandet över... vintern kom och ta mig!
Nu ska jag sova... God natt!

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic