01.52 Kollar Paradise Hotel klipp... Har även uppdaterat Cimon's Top 10, klicka här för att kolla! 03.15 Blev lite hungrig mitt i allt s...

Home » » Twitter - Onsdagen den 24 November 2010

Twitter - Onsdagen den 24 November 2010

Gratisspotify

01.52
Kollar Paradise Hotel klipp...
Har även uppdaterat Cimon's Top 10, klicka här för att kolla!

03.15
Blev lite hungrig mitt i allt så åkte och köpte mig lite mackor på macken, som jag ska gotta mig till dagens avsnitt av Bartenderskolan...
Vanita är nog klockrenast! Hon har bloggat här, men har nu fått sig en egen hemsida med adressen: www.MeVanita.com

10.36
Go mörrn! Nu blir det lyxfrukost och Restaurang i vårt vardagsrum med Baren/Färjan-Håkan och vår allas Dede & Danne!
Kolla du med här

11.02
Hahahahahaha riktigt skönt avsnitt... Nu blir det ut i snöstormen, simma lungt! ähh?

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic