04.53 Hihi, testade pokern nu också, vann 20kr, yeah, haha :) Men nu säger jag tack för mig och goden nacht! 04.38 Originals, seen and compl...

Home » » Twitter

Twitter

04.53
Hihi, testade pokern nu också, vann 20kr, yeah, haha :)
Men nu säger jag tack för mig och goden nacht!

04.38
Originals, seen and completed, yeah! G.G.A.B, så dålig...

04.25
Ooops, over övertid, suck, avslutar iallafall avsnitten på Lockerz Originals, yeah!

04.03

Woho, nu har jag betat av de två avsnitt jag missat av Håkans Bar, så ready to go för morgondagens tv-kväll, yeah ;p
Dock på övertid, och fortfarande lite efter med andra, program...
Men nu kastar jag in handduken, och nattar kudden strax...


02.36
Oliver - "Fan vad det ser ut här då". Hahaha om Håkan och co's julpynt, hahaha...

02:25

Dåligt, Säkerhetsmannen, eller vad han heter vann, inte coolt!
Efter lite telefonsnack med S, blir det nu lite Håkans Bar avsnitt...


01.57

Hahahaha, och morsan, klockren! Min absoluta favorit, rock on!

01:49
Jobbhelg och nykter... Bra jobbat!
Håller dock på att bli sjuk, kanske, inte kul!
Hemma och kollar på: Ballar av stål, riktigt kul, Bitterfittan är bra rolig hon!

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic