05.14 Hade lite problem med stora datorn, så fastna lite här... Så blev det lite poker, verkar gå dåligt idag, så kastar nog in handduken st...

Home » » Twitter

Twitter

05.14
Hade lite problem med stora datorn, så fastna lite här...
Så blev det lite poker, verkar gå dåligt idag, så kastar nog in handduken strax...
God Natt!

04.25

Gött som satan!
Och kusligt spännande slut, så nu bara vänta till next week, på måndag och nytt avsnitt...
Nu ska jag avsluta Sandhamn avsnittet, och sen sova...


04.08

Tjock som jag är blev det ju självklart glass...
Nu blir det lite chips också :)


03.46

Reklaaam... Funderar på om jag ska ta och äta mig en glass...
Hmm...


03.35
Verkar vara det sista avsnittet på första säsongen av The Richies...
Som tur är verkar det som om Tv3 tänker fortsätta med andra säsongen, jobbigt bara att det visas så här sent :(


03.19
Inne på det andra avsnittet av Sandhamn, d.v.s. dagens... Men tar en liten paus, och fortsätter med att kolla på min nya favoritserie; The Richies

02.12

Nu börjar min lilla tv-kväll, efter jobb, hemma städ m.m.
Startar med ett avsnitt Sandhamn...

0 comments:

The Confession of Service Star


This is also a tribute to all the heroes in the hospitality industry,
ladies and gentlemans, boys and girls, sit back relax and
enjoy the naked and dirty truth from a














































Follow

Popular Movies

Använder Blogger.

Ads

Statistic